• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

آغاز خدمت‌رسانی به زائران پیاده علی بن موسی الرضا(ع) در موکب جوادالائمه(ع)

  • کد خبر : 2986
  • 19 شهریور 1402 - 13:31
آغاز خدمت‌رسانی به زائران پیاده علی بن موسی الرضا(ع) در موکب جوادالائمه(ع)
همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر، خدمت‌رسانی در موکب جوادالائمه(ع) واقع در ملک آباد با پرچم سبز متبرک علی بن موسی الرضا(ع) آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحیلی افق سناباد” مسئول موکب جوادالائمه به جزئیات خدمت‌رسانی در این موکب اشاره کرد و گفت: همزمان با روزهای منتهی به شهادت ولی نعتمان حضرت ثامن الحجج(ع) مواکب مستقر در مسیرهای منتهی به حرم در حال برپایی است و خدماتی را به زوار پیاده علی بن موسی الرضا(ع) ارائه می‌دهند.
حلاجی تصریح کرد: یکی از این مواکب موکب جوادالائمه(ع) است که امسال برای بیستمین سال متوالی در خدمت زائران پیاده حرم امام رضا(ع) است و از امروز نوزدهم شهریوماه پذیرای این زائران خواهد بود.
اسکان و پذیرایی زائران در سه وعده
حلاجی به خدمات این موکب اشاره کرد و افزود: در این موکب خدماتی همچون اسکان به صورت شبانه‌روزی و پذیرایی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام و ارائه خدمات فرهنگی و درمانی در کنار سایر خدمات به زائران ارائه می‌شود.
پیش بینی خدمت‌رسانی به ۱۰۰ هزار زائر پیاده
مسئول اداره کفشداران حرم مطهر رضوی با بیان اینکه این موکب بزرگترین موکب منتهی به مشهد در تمامی شاهراه‌های این شهر است، ادامه داد: در سال گذشته پذیرای حدود ۱۰۰ هزار زائر پیاده در قالب ارائه خدماتی همچون صبحانه، ناهار و شام و ۳۰ هزار اسکان بودیم و امسال نیز با توجه به مساعد بودن وضعیت هوا، تعطیلات و امکان تردد در روز و شب، این آمادگی را داریم پذیرای جمع بیشتری از این زائران باشیم.
به گفته وی حدود ۹۵ درصد از خدمات این مجموعه توسط کفشداران و نمایندگان آستان قدس رضوی انجام می‌شود و یک عده از گروه‌های مردمی نیز به صورت خودجوش در این خدمت‌رسانی همراه ما هستند.
حلاجی افزود: سعی و تلاش ما این است به عنوان خدمت‌گزاران زائرین علی بن موسی الرضا(ع) هر چه در توان داریم از این زائران دریغ نکنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=2986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری