• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

مدیریت شهری مشهد در حوزه حمل‌ونقل و نظافت در شهر نجف در کشور پیشتاز است

  • کد خبر : 2953
  • 14 شهریور 1402 - 1:29
مدیریت شهری مشهد در حوزه حمل‌ونقل و نظافت در شهر نجف در کشور پیشتاز است
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مدیریت شهری مشهد در حوزه حمل‌ونقل و نظافت در شهر نجف در کشور پیشتاز است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “ موسی‌الرضا حاجی‌بگلو با بیان این خبر اظهار کرد: ما در مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر هر ساله برای ایام محرم و صفر به خصوص اربعین به صورت ویژه برنامه‌ریزی می‌‎کنیم. مدیریت شهری آنچه در توان دارد برای زائران و مجاوران در مشهدالرضا(ع) و زائران کربلا که برای پیاده‌روی اربعین حضور پیدا می‌کنند، انجام می‌‎دهد.
وی افزود: به مدیریت شهری توصیه کردیم تمام امکانات را در اختیار زائران امام حسین(ع) قرار داده و خدمات خوبی ارائه دهند.
حاجی‌بگلو بیان کرد: مدیریت شهری مشهد در حوزه حمل‌ونقل و نظافت در شهر نجف در کشور پیشتاز است. شهرداری تمامی این اقدامات را به نحو احسن انجام می‌دهد. این یکی از ویژگی‌های شهرداری است که هرچه در توان دارد در اختیار ستاد اربعین قرار داده و من اقدامات را صد در صد مثبت ارزیابی می‌کنم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: امسال هزار نفر نیرو اعزام کردیم که کار شبانه‌‎روزی انجام می‌دهند. تنها ۶۰۰ نفر پاکبان فرستادیم، ۱۲۵ اتوبوس و بیش از ۳۰ خودرو عملیات شهری نیز مشغول به کار هستند. مبلغی ریالی نیز در اختیار ستاد اربعین شهرداری قرار دادیم تا هزینه‌های جاری را انجام دهد. هرآنچه بتوانیم انجام می‌دهیم و این را جزو وظایف و تکالیف خود می‌دانیم.
وی عنوان کرد: باید سال به سال شرایط بهتری را برای زائرانی که به پیاده‌روی اربعین می‌روند فراهم کرده و زیارت را تسهیل کنیم. امسال در حمل‌ونقل مشکلی ایجاد نشده است. باید ایرادات امسال را بررسی کنیم تا برای سال آینده رفع کنیم و سال به سال مراسم باشکوه اربعین بهتر برگزار شود.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=2953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری