• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

مراسم تجلیل از پرستاران منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مشهد برگزار شد

  • کد خبر : 2883
  • 05 شهریور 1402 - 13:29
مراسم تجلیل از پرستاران منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مشهد برگزار شد
امیر سرتیپ دوم محمد رضا معصومی : احساس مسئولیت از مهمترين آداب پزشکی است كه موجب می شود تا پزشک به انجام وظايف خود در مقابل بيمار اهتمام بيشتری داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد ”  به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع»، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع» در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت روز پزشک گفت: حضرت زینب «س» علاوه بر اینکه پرستار دشت کربلا بود، با تبیین واقعه کربلا، قیام امام حسین «ع» و اسلام ناب محمدی را زنده نگاه داشت. امیر سرتیپ دوم محمد رضا معصومی افزود: سلامتی بالاترین سرمایه هر انسان است و پرستاران با از جان گذشتگی و ایثار از این سرمایه مراقبت می کنند که کاری بسیار انسانی و ارزشمند است. امیر معصومی در این مراسم به از جان گذشتگی های پرستاران و کادر درمان در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: پرستاران در این دوران از جان خود گذشتند، اما در کنار بیماران کرونایی تا پای جان ایستادند تا امروز جامعه ای سالم داشته باشیم. فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ادامه سخنان خود، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های صادقانه کادر پزشکی این منطقه گفت: فعالیت های جهادی پزشکی امری خداپسندانه در جهت حل مشکلات معیشتی مردم و انجام ویزیت های رایگان و خدمت رسانی به نیازمندان در مناطق محروم می باشد. امیر معصومی اظهار داشت: تلاش‌ها و خدمات کادر درمانی و جامعه سلامت در بحران اخیر ستودنی بوده و این جان‌ فشانی‌ها ضامن سلامت و آرامش جامعه است. فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان اين مراسم به‌ ويژگی های شخصيتی و حرفه ای يک پزشک نمونه اشاره‌ و تصريح كرد:‌ احساس مسئولیت از مهمترين آداب پزشکی است كه موجب می شود تا پزشک به انجام وظايف خود در مقابل بيمار اهتمام بيشتری داشته باشد. در این آئین از پرستاران نمونه با لوح تقدیر و شاخه گل تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=2883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری