• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

مراسم تجلیل از نخبگان و فعالین قرآنی منطقه پدافند هوایی شمال شرق

  • کد خبر : 2804
  • 26 مرداد 1402 - 9:05
مراسم تجلیل از نخبگان و فعالین قرآنی منطقه پدافند هوایی شمال شرق
آیین تجلیل از نخبگان و مقام آوران بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در مسجد حضرت ولی عصر«عج» شهرک سازمانی پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد ” آیین تجلیل از نخبگان و مقام آوران بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در مسجد حضرت ولی عصر«عج» شهرک سازمانی پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد. رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در این مراسم گفت: قرآن هدایتگر انسان به سوی خیر و سعادت است و بیشتر مشکلاتی که جامعه اسلامی با آن مواجه است دور شدن از فرهنگ قرآنی است. حجت الاسلام محمد عدیده افزود: قرآن بهترین سلاح مسلمانان در مقابل دشمنان است و آنها به دنبال فاصله انداختن میان قرآن و مسلمانان هستند و توجه به قرآن عزت و سربلندی را به دنیای اسلام و مسلمانان باز خواهد گرداند. وی با بیان اینکه تمسک به قرآن بزرگترین راه نجات انسان است تصریح کرد: عمل به دستورات قرآنی و توجه به مفاهیم ارزشمند آن، عزت و اقتدار مسلمانان را به دنبال خواهد داشت. عدیده هدف از برگزاری این مراسم را اشاعه و ترویج فرهنگ معارف علوم قرآنی در سطح منطقه و آگاهی از دستورات تعالیم نورانی و انسان ساز قرآن مجید عنوان کرد و ادامه داد: منطقه پدافند هوایی شمال شرق به لحاظ قرائت قرآن دارای افراد شایسته‌ای است و وجود فعالان و پیشکسوتان قرآن کریم در این منطقه جای افتخار است. حجت الاسلام عدیده در ادامه به اقدامات انجام شده توسط دایره قرآن و عترت منطقه در یک سال اخیر پرداخت و افزود: حمایت از فعالان و نخبگان قرآنی که در سطح منطقه و نیرو موفق به کسب رتبه شده بودند و باید برای مراحل سراسری آماده می‌شدند، توسط این عقیدتی انجام شده است. گفتنی است در پایان این مراسم از نخبگان قرآنی به تعداد ۱۶۰ نفر با اهدا لوح و کارت هدیه تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=2804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری