• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی امضا شد

  • کد خبر : 2683
  • 19 مرداد 1402 - 2:16
تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی امضا شد
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از امضای تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی سید جواد موسوی سه‌شنبه ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ با بیان این مطلب افزود: تحقق سند سیاست‌های کلی اشتغال و آموزش نیروی انسانی متخصص، ماهر و کارآمد متناسب با نیازهای بازار کار و ارتقای توان کارآفرینی، توسعه و ارتقاء همکاری‌های دو جانبه به منظور فراهم کردن زمینه‌های ارتباء مهارت‌های صنایع‌دستی، همکاری و مشارکت در اجرای آموزش‌های مهارتی مورد نیاز بازار کار، به منظور هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت بالقوه دو دستگاه، شناسایی مشاغل موجود و آینده پژوهی در حوزه‌های مشاغل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و نیازسنجی، برنامه‌ریزی ساماندهی و اجرای دوره‌های آموزشی تخصصی و مهارتی و ارزشیابی از جمله اهداف این تفاهم نامه است. مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: هم‌چنین راه‌اندازی مراکز مشترک مهارتی با همکاری بخش خصوصی و دولتی در سطح شهرستان‌های استان با توجه به پتانسیل موجود، راه‌اندازی مراکز مهارت‌آموزی در محیط کار واقعی به منظور احیای هنرهای سنتی و صنایع‌دستی منسوخ شده یا در معرض منسوخ شدن از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است. موسوی تصریح کرد: به منظور اجرای صحیح و دقیق مفاد این تفاهم‌نامه و نحوه بررسی مدارک صادره از اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای و پذیرش توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای بازار کار مرتبط، کمیته متشکل از نمایندگان تام الاختیار تشکیل خواهد شد. او با اشاره به تعهدات مشترک در این تفاهم نامه گفت: اعتباربخشی به گواهینامه‌های صادره توسط دو دستگاه برای مشاغل مرتبط با فعالیت‌های اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، استفاده از امکانات و ظرفیت نیروی انسانی متخصص برای اجرای دوره‌های آموزشی ویژه مربیان کشوری در حوزه تخصصی صنایع‌دستی و گردشگری و استفاده از فضاها و امکانات و ظرفیت‌ نیروی انسانی متخصص برای اجرای آزمون‌های ادواری و جامع گردشگری از تعهدات مشترک این تفاهم نامه است. این تفاهم‌نامه توسط سید جواد موسوی مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی و امیر دائی صراف مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی امضا و مبادله شد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=2683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری