• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

پیشرفت صنعت بیمه ایران به سمت تعاملات بین‌المللی

  • کد خبر : 2413
  • 29 تیر 1402 - 8:54
پیشرفت صنعت بیمه ایران به سمت تعاملات بین‌المللی
رئیس کل بیمه مرکزی ایران اظهار داشت : صنعت بیمه ایران با امضای ۱۱ تفاهم‌نامه خارجی به سمت تعاملات بین‌المللی پیش رفته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “ رئیس کل بیمه مرکزی ایران دیشب در نشست شبکه فروش بیمه خراسان رضوی در  اتاق بازرگانی مشهد گفت: تاکنون به این صنعت متناسب با جایگاه و توانش توجه نشده است.
 مجید بهزادپور افزود :‌ صنعت بیمه در بزنگاه یک تحول جدی است و شرایط اقتصادی و اجتماعی کنونی زمینه را به نحوی فراهم کرده است که باید یک تحول جدی  صورت بگیرد. تحولی که باید در مقررات، آیین نامه‌ها و ساختار‌های جدید برای حضوری موثر در نظام اقتصاد کشور شکل گیرد.
بهزادپور بیان کرد: در راستای تحول در صنعت بیمه ممکن است انتظارت زیادی از این صنعت به‌ویژه در حوزه سرمایه گذاری در طرح‌های بزرگ کشور وجود داشته باشد که ما از آن استقبال می‌کنیم، زیرا هر چند ممکن است توان سرمایه‌گذاری این صنعت در این بخش محدود باشد، اما چون از اهرم جدی در حیطه مسئولیت‌هایش شامل تضمین، شناسایی و مدیریت ریسک برخوردار است، می‌تواند با توان مالی خود به کاهش مشکلات اقتصادی کشور کمک کند.
وی گفت: تولید بیمه امروز در کشور افزایش یافته و پوشش ریسک‌ها نسبت به بیمه و جمعیت تحت پوشش آن افزایش یافته  است به گونه‌ای که  پوشش‌های بیمه‌ای در کشور رشد داشته، اما قیمت‌ها کاهش یافته است.
بهزادپور افزود: در خصوص ارایه آموزش‌ها به نمایندگان بیمه و کارگزاری‌ها با کمترین هزینه نیز آمادگی کامل داریم  واما افزایش مدت اعتبار پروانه نمایندگی بیمه از سه به پنج سال نیز نیاز به بررسی بیشتر دارد.
وی همچنین با اشاره به فعالیت ۴۸ شرکت کارگزاری بیمه برخط در کشور گفت: در تحولی که قرار است صنعت بیمه داشته باشد، داشتن فناوری و نوآوری الزامی است و در این راستا از کارگزاری‌های برخط استقبال می‌کنیم، اما باید در چارچوب قوانین صنعت بیمه فعالیت کنند.
لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=2413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری