• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

سخنگوی شورای ائتلاف: درب شورای ائتلاف به روی تمامی جریان های انقلاب باز است

  • کد خبر : 2361
  • 26 تیر 1402 - 14:39
سخنگوی شورای ائتلاف: درب شورای ائتلاف به روی تمامی جریان های انقلاب باز است
امیر ابراهیم رسولی تاکید کرد: درب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به روی همه داوطلبان باز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “ اولین نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب امروز با حضور اهالی رسانه و مطبوعات برگزار شد. در ابتدای این نشست امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف با بیان اینکه این شورا در سال‌های اخیر پس از مجلس یازدهم فعالیت خود را ادامه داد و هیچگاه تعطیلی نداشت، گفت: در این راه فراز و نشیب‌هایی را داشتیم اما مسیر، مسیری بود که طی شد. امیدوارم شورای ائتلاف به نوع خود بتواند آسیب‌هایی را که بر سر راه همه جریان‌ها بوده و نقاط ضعف را برطرف سازد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در انتخابات دوره گذشته مجلس بیش از ۲۰۰ نماینده با تابلوی این شورا، وارد مجلس شدند آیا این شورا پاسخگویی عملکرد نمایندگان است و نظارتی بر رفتار و کارنامه آنان دارد، گفت: کارگروهی تحت عنوان ارزیابی و نظارت عملکرد نمایندگان در شورای ائتلاف تشکیل داده ایم که شامل افراد حقیقی و حقوقی است. شاید به نوعی اولین بار است، یادم نمی‌آید در هیچکدام از جریان‌ها چنین اقدامی انجام شده باشد.
وی عنوان کرد: مهمترین وظیفه این کارگروه این است که به صورت دقیق برای هر نماینده کارنامه‌ای از عملکرد او درست می‌کند.
سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: حدود ۲۱۰ کارنامه تهیه شده که تقریباً مراحل جدی را پشت سر گذاشته است.
رسولی گفت: در این کارگروه رفتار نماینده در صحن علنی مجلس، مصاحبه‌های او با رسانه‌ها، عملکرد نماینده در فراکسیون‌های مجلس و همچنین اقدامات او در حوزه انتخابیه تحت نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پای این کارگروه ارزیابی خود ایستاده است، عنوان کرد: این مهم‌ترین پاسخ شورا به مردم در مورد نظارت بر عملکرد نماینده هاست لذا این کار را بدون اغماض پیش خواهیم برد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=2361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری