• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان اوراق قرضه برای بهسازی محله آبکوه مشهد

  • کد خبر : 2288
  • 23 تیر 1402 - 5:48
تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان اوراق قرضه برای بهسازی محله آبکوه مشهد
دیدار مردمی حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی،با حضور اعضای شورای شهر، مدیران شهری و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در مسجد رضوی محله آبکوه مشهدبرگزار گردید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “دیدار مردمی حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، پنجشنبه‌شب با حضور اعضای شورای شهر، مدیران شهری و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در مسجد رضوی محله آبکوه مشهدبرگزار گردید در این مراسم با بیان اینکه در جلسه آبان ماه، مسائل مهمی همچون آسفالت معابر، روشنایی کوچه‌ها، چالش معتادان متجاهر و برخی مسائل امنیتی به‌عنوان محور‌های اصلی مطالبات مردم مطرح شده بود، اظهار کرد: پس از جلسه آبان‎ماه، در فرمانداری جلسه تشکیل دادیم و قرار شد مسائل به‌صورت منظم با محوریت شهرداری و سازمان بازآفرینی شهری در دستور کار قرار بگیرد.

وی افزود: سیاست شهرداری در ادوار گذشته این بود که با تملک تدریجی زمین‌های محله آبکوه، مردم را از این منطقه خارج و سپس پروژه‌هایی را اینجا تعریف کند که آورده اقتصادی مناسبی هم داشته باشد. با این حال، باید تبریک گفت به شهرداری فعلی که این سیاست را تغییر داده، اما بازهم حقیقت محله مشتمل بر مشکلات فراوانی است که دست‌به‌گریبان مردم است و باید این موضوع در اولویت رسیدگی باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم مشارکت برخی اهالی در روند تملک اراضی و بازگشایی معابر گفت: امروزه سرمایه‌گذار واهمه دارد در محله آبکوه سرمایه‌گذاری کند، زیرا وقتی خودمان در پروژه ۷۰۰ متری نتوانسته‌ایم رضایت یک ملک ۷۰ متری را تأمین کنیم تا پروژه یک سال روی زمین نماند، بدیهی است که بخش خصوصی هم جرئت نمی‌کند سرمایه خود را وقف پروژه‌ای کند که ممکن است به دلیل عدم مشارکت مردم، تا سال‌ها بلاتکلیف بماند.

وی ادامه داد: من شخصاً درباره چالش اهالی محله آبکوه با حجت‌الاسلام مروی، تولیت معزز آستان صحبت کردم و قرار شد تا به‌شرط حفظ حقوق موقوفه، آستان قدس نیز پای‌کار بیاید. هم‌چنین اداره کل اوقاف استان نیز پای‌کار است و در این رابطه، قاضی بهشتی معاون دادستان نیز قرار شده تا به‌موازات تسریع روند پیگیری پرونده قضایی تملک‌ها، با کسانی که امنیت روانی مردم را در این محله دچار آسیب کرده‌اند، برخورد جدی صورت بگیرد.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر تصریح کرد: طرح ویژه شورای ششم در بازسازی محلات هدف بازآفرینی که با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به هر محله آغاز شد و امسال به ۱۵ میلیارد افزایش یافته، برنامه بسیار مبارکی است و بنابراین، شورای اجتماعی محله مسئولیت دارد تا از این فرصت به‌درستی استفاده کند و در اسرع وقت، طرح ایجاد فضای ورزشی سرپوشیده را در این محله به اجرا دربیاورد

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=2288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری