• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

آموزش صنایع دستی به مددجویان زندانی در گناباد

  • کد خبر : 2257
  • 20 تیر 1402 - 7:36
آموزش صنایع دستی به مددجویان زندانی در گناباد
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گناباد گفت: به ۳۰ نفر از مددجویان زندان گناباد صنایع‌دستی آموزش داده شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “ ریاست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ شهرستان گناباد  با اعلام این خبر افزود: این آموزش به‌صورت دوره‌های پیشرفته در دو رشته شال‌بافی برای آقایان و زیورآلات سنتی برای خانم‌ها برگزار شد.
وی دردامه افزود: این دوره‌ها با مشارکت اداره زندان گناباد در محل اداره زندان با بهره‌گیری از مربیان مورد تایید معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل  برگزار شد .
محمودی قوژدی گفت: «این گونه تعاملات ضمن آموزش حرفه و صنعت به مددجویانی که به هر دلیل در زندان‌ها حضور دارد انگیزه لازم برای اصلاح در آن‌ها را تقویت می‌کند و علاوه بر آن زمینه‌ساز رشد و تحول فردی در آن‌ها می‌شود که پس از رهایی از بند اجباری، می‌توانند با تلاش و پشتکار به خودکفایی رسیده و درآمد زایی داشته و ایجاد اشتغال کنند.
شهرستان گناباد دارای ۱۷۷ اثر  ثبت شده در فهرست آثار ملی ایران و بیش از ده‌ها جاذبه گردشگری و صدها اثر تاریخی و همچنین چندین رشته فعال صنایع دستی است.
شهرستان گناباد در فاصله ۲۷۷ کیلومتری از جنوب مشهد قرار دارد.
لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=2257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری