• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

۱۰۰ درصد کالای مورد نیاز شرکت گاز خراسان ضوی از تولیدکنندگان داخلی تامین می شود

  • کد خبر : 2149
  • 07 تیر 1402 - 2:57
۱۰۰ درصد کالای مورد نیاز شرکت گاز خراسان ضوی از تولیدکنندگان داخلی تامین می شود
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل های حمایت از تولیدکنندگان داخلی در دولت سیزدهم گفت: سیاست وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران حمایت از کالای ایرانی است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد حسن افتخاری با اعلام این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۰درصد کالای مورد نیاز در پروژه های شرکت گاز خراسان رضوی توسط شرکت های دانش بنیان و تولیدکنندگان داخلی تامین می شود.

وی با بیان این مطلب که خریدهای شرکت گاز خراسان رضوی از طریق سامانه ستاد دولت برای تمام شرکتهای تولید کننده و تامین کننده کالا قابل مشاهده است افزود: تولیدکنندگان و تامین کنندگان کالا پس از ثبت نام در سامانه ستاد دولت و اخذ توکن می توانند در استعلام ها و مناقصات شرکت کنند.

افتخاری ادامه داد: شرکت گاز خراسان رضوی با استناد به بند الف ماده (۴) قانون حدکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، خرید کالای داخلی را با اولویت انجام می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با تدبیر دولت سیزدهم در سال گذشته دستورالعمل حمايت از شركت هاي دانش بنيان و عدم الزام به انجام تشريفات قانون برگزاري مناقصات براي توليد بار اول در خرید اقلام فناورانه و راهبردي با شركت هاي دانش بنيان ابلاغ شد. همچنین دستورالعملهای دیگری نیز در حمایت از شرکتهای دانش بنیان ابلاغ شده که زمینه همکاری بیشتر و راحت تر با شرکتهای دخلی و دانش بنیان را فراهم کرده است.

به گفته افتخاری، عمده خریدهای شرکت گاز خراسان رضوی شامل لوله های فولادی و پلی اتیلن، کنتور ارتقاء یافته، ایستگاه های تقلیل فشار و قطعات یدکی پروژه های گازرسانی است که ۱۰۰ درصد از تولیدکنندگان داخلی تامین می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=2149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری