به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “جواد معصومی در جریان بازدید از اداره گاز شهرستان گناباد اظهار کرد: این بازدید با هدف ارتقای کیفیت خدماترسانی، نظارت بر عملکرد واحدهای عملیاتی و افزایش سطح رضایتمندی مشترکان انجام شد.
وی افزود: در این بازدید، عملکرد بخشهای مختلف اداره گاز گناباد، روند اجرای فعالیتها، شاخصهای بهرهبرداری و نحوه ارائه خدمات به مشترکان مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت و نتایج حاصل از این بررسیها بهصورت تخصصی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
رئیس بهرهبرداری شهرستانهای شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به اهمیت ارتقای بهرهوری در واحدهای عملیاتی تصریح کرد: بهبود مستمر فرآیندهای اجرایی و مدیریتی نقش مهمی در افزایش کیفیت خدمات و پاسخگویی مطلوب به مشترکان دارد و ضروری است تمامی ظرفیتهای موجود برای ارتقای سطح کارآمدی خدمات بهکار گرفته شود.
معصومی در نشست با رئیس و کارکنان اداره گاز شهرستان گناباد نیز خاطرنشان کرد: فراهمسازی بسترهای مناسب برای تکریم اربابرجوع و پاسخگویی شایسته به نیازهای مشترکان باید در اولویت برنامههای اجرایی قرار گیرد.
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت شرکتهای کارور، یکی از راهکارهای مؤثر در مدیریت و بهینهسازی مصرف گاز مشترکان پرمصرف است و میتواند نقش مهمی در ارتقای فرهنگ مصرف بهینه و افزایش اثربخشی خدمات شرکت گاز ایفا کند.
گفتنی است در این بازدید، مهدی عطاران رئیس طرحریزی و پایش بهرهبرداری و مسعود زارعی کارشناس بهرهبرداری شهرستانها نیز جواد معصومی را همراهی کردند.




















