• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

آغاز به کار نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهد

  • کد خبر : 1963
  • 24 خرداد 1402 - 5:33
آغاز به کار نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهد
بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان (معماری و عمران) باحضو یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد. بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان (معماری و عمران) با حضوریعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی آغاز بکار کرد

مهندس سعیدسیفی مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در مراسم افتتاحیه طی سخنانی اظهار داشت: این نمایشگاه به همت سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی و با حضور ۱۱۰ شرکت از این استان و ۷۵ شرکت از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، یزد، بیرجند، سمنان، قم، فارس، اردبیل و مازندران گشایش یافته است.

سعید سیفی افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، مصالح ساختمانی، تجهیزات آشپزخانه، در و پنجره، لوله و اتصالات، معماری و دکوراسیون داخلی و نشریات است که در کنار آن هم سمینار و کارگاه آموزشی با همکاری سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: معرفی ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف ساختمانی کشور، ایجاد اشتغال و رونق تولید و توسعه صادرات حوزه صنعت ساختمان از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

سیفی خاطر نشان کرد: بیست و چهارمین نمایشگاه صنایع سرمایشی و گرمایشی در ۲۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ طی ساعات ۱۶ تا ۲۱ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۴ هزار نفر بازدید کننده داشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=1963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری