• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

نماینده مردم مشهد: دولت موضوع تأمین آب شرب را جدی بگیرد | صنعت باید هزینه انتقال آب را بپردازد

  • کد خبر : 1947
  • 23 خرداد 1402 - 7:35
نماینده مردم مشهد: دولت موضوع تأمین آب شرب را جدی بگیرد | صنعت باید هزینه انتقال آب را بپردازد
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی به موضوع تأمین آب شرب مردم مشهد اشاره کرد و گفت: این مسئله شوخی نیست و دولت باید از هر راهی که می‌تواند آب شرب مردم را تأمین کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر  درباره وضعیت تأمین آب کلان‌شهر مشهد گفت: موضوع انتقال آب به شرق کشور و خراسان رضوی یکی از مسائلی است که پیگیر آن هستیم. آبی که قرار است منتقل شود، گران است و هزینه زیادی دارد.

وی گفت: باید نسبت به موضوع کم‌آبی برنامه‌‎ریزی بهتری داشته باشیم. به اعتقاد ما اگر آب شرب مردم مشهد تأمین نشود، دولت موظف است از هر راهی، چه انتقال از دریای عمان و چه انتقال از خلیج فارس، آب شرب مردم را تأمین کند. این یک مسئله بسیار جدی است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هزینه انتقال آب به شرق کشور بسیار گران تمام می‌شود، افزود: اگر صنعت نیاز به آب دارد، باید هزینه آن را بپردازد و اگر خدمات هم احتیاج دارد، باید هزینه آن را پرداخت کند تا بتوانیم نیاز آن‌ها را تأمین کنیم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت تأمین برق در کشور نیز گفت: اکنون بیش از ۱۲هزار مگاوات کسری برق داریم. بخش صنعت و کشاورزی نباید دچار قطعی برق شود.

پژمانفر خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت معتقدم قطعی برق باید بین مردم و صنعت تقسیم شود. صنعت نباید اولین قربانی محدودیت منابع باشد، زیرا سفره همین مردم با صنعت تأمین می‌شود.

وی گفت: بخشی از بیکاری‌ها و مشکلات حوزه کارگری به‌دلیل کاهش درآمد در حوزه صنعت است. باید مسئولان به این موضوع توجهی ویژه‌ داشته باشند تا بتوانیم از این اوضاع عبور کنیم. تصمیم‌گیران اصلی در این موضوع هم مسئولان استانی هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=1947

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری