• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در ۱۴ و ۱۵ خرداد

  • کد خبر : 1776
  • 13 خرداد 1402 - 10:28
اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در ۱۴ و ۱۵ خرداد
همزمان با سالگرد رحلت بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و سالگرد قیام ۱۵ خرداد، در بارگاه منور رضوی برنامه‌های ویژه‌ای برای زائران و مجاوران تدارک دیده شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد برگزاری این برنامه‌ها با محوریت رواق امام خمینی (ره) است و از ۱۳ خرداد و مراسم شب ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی آغاز می‌شود.
مراسم شب ارتحال بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، شامگاه ۱۳ خرداد در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.این مراسم از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه با مرثیه سرایی حاج صادق آهنگران و با اجرای سرود گلدسته‌های حرم ادامه می‌یابد.
شعرخوانی آیینی احمد فغانی و مرثیه سرایی حاج میثم مطیعی از دیگر برنامه‌های این مراسم است.
سخنران این مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی است.
مراسم عصر ارتحال امام خمینی (ره) نیز ۱۴ خرداد و از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه با تلاوت آیات نور و اجرای سرود گلدسته‌ها آغاز می شود و در ادامه با مرثیه سرایی حاج صادق آهنگران ادامه می‌یابد.
سخنران این مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر خواهد بود.
در مراسم شامگاه سالگرد رحلت امام خمینی (ره) نیز حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی به ایراد سخن می‌پردازد.
این مراسم از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه ۱۴ خرداد در رواق امام خمینی (ره) آغاز می‌شود، حاج جواد قربانپور نیز مرثیه سرایی خواهد کرد و گروه سرود گلدسته‌های حرم نیز برنامه ویژه‌ای اجرا می‌کند.
شعرخوانی آیینی سیدروح الله موید و مرثیه سرایی حاج میثم مطیعی نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.
در مراسم ظهر ارتحال امام خمینی (ره) نیز بیانات رهبر معظم انقلاب برای حاضران در رواق امام خمینی (ره) پخش می‌شود.
این مراسم که از ساعت ۹ روز ۱۴ خرداد با قرائت قرآن آغاز می‌شود و کارشناسان اداره پاسخگویی به بیان احکام می‌پردازند، ضمن اینکه سیدرضا یعقوبی آل نیز شعرخوانی آیینی خواهد داشت.
در ظهر سالگرد قیام ۱۵ خرداد نیز حجت الاسلام شهاب مرادی سخنرانی می‌کند.
این مراسم از ساعت ۹ روز ۱۵ خرداد در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، حجت الاسلام ابوالفضل مبارز نیز به اجرای شعرخوانی آیینی می‌پردازد و پس از اجرای گروه سرود گلدسته ها، احد سبزی نیز مرثیه سرایی خواهد کرد.
مرثیه سرایی حاج احمد واعظی در عصر روز قیام ۱۵ خرداد نیز از برنامه‌های عصر روز قیام ۱۵ خرداد خواهد بود.
این مراسم از ساعت ۱۷ روز ۱۵ خرداد برگزار می‌شود و حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ادیانی به ایراد سخن می‌پردازد.
آیت الله سیداحمد خاتمی نیز در مراسم شام سالگرد قیام ۱۵ خرداد سخنرانی می‌کند.
این مراسم که از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه ۱۵ خرداد آغاز می‌شود، حاج صادق آهنگران و حاج میثم مطیعی مرثیه سرایی می‌کنند و محمدجواد خراشادی زاده نیز شعرخوانی آیینی خواهد داشت. از دیگر برنامه‌های این مراسم نیز می‌توان به اجرای گروه سرود گلدسته‌ها اشاره کرد.
لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=1776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری