• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد

  • کد خبر : 1612
  • 29 اردیبهشت 1402 - 18:31
نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد
نشست تخصصی حجه الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور و جمعی از فعالان اقتصادی و کارآفرینان در مجتمع قضایی ولایت مشهد برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد،در این نشست فعالان اقتصادی و کار آفرینان  ضمن قدردانی از حمایت های دستگاه قضایی از واحدهای تولیدی ، به طرح مسائل و مشکلات خود در زمینه های گوناگون پرداختند .
دادستان کل کشور در این نشست با اشاره به منویات رهبری در زمینه لزوم حمایت از تولید گفت : رهبرمعظم انقلاب به دلیل اهمیت حوزه اقتصاد ، سالهاست که در نام گذاری سال بر مساله اقتصاد تاکید دارند و دستگاه قضایی نیز بر همین اساس تلاش مضاعفی با هدف حمایت از واحدهای صنعتی و نیروهای خدوم کار  داشته و بحمدلله نتایج خوبی نیز در پی داشته است .
حجت الاسلام والمسلمین منتظری افزود: بر اساس شرایط موجود ، حمایت از تولید و صنعت را وظیفه و تکلیف خود می‌دانیم و امیدواریم با همدلی و همراهی تولیدکنندگان و مسولان ، شاهد تحقق اهداف متعالی نظام در زمینه تولید باشیم .
دادستان کل کشور گفت :بسیاری از مسائل و مشکلات با گفتگو و هم اندیشی بین تولیدکنندگان و خدمتگذاران مردم  حل می شود ، بنابراین در سال جاری باید به این نکته مهم ، بیش از پیش توجه شود .
حجتالاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به نقش و جایگاه مقوله تولید و اقتصاد در اسلام گفت : بر همین اساس دستگاه قضایی تمام تلاش خود را برای حمایت از تولید کنندگان وصنعتگران بکار بسته است و از سویی نیز باید به دولت محترم در راستای تحقق سیاست های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کرد .
 در این نشست ،دادستان کل کشور پس از شنیدن مسائل فعالان اقتصادی و کارآفرینان ، دستوراتی برای حل مشکلات مطرح شده صادر کرد .
 همچنین تعدادی از کار آفرینانی مشکلاتشان توسط مجموعه قضایی خراسان رضوی حل شده بود ، خواستار استمرار  حمایت های دستگاه قضایی از تولید و صنعت شدند .
لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=1612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری