• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024

بهره برداری از مدرنترین کشتارگاه صنعتی شرق کشور 

  • کد خبر : 1594
  • 25 اردیبهشت 1402 - 7:43
بهره برداری از مدرنترین کشتارگاه صنعتی شرق کشور 
واحد مدرن پرورش مرغ گوشتی و مدرنترین کشتارگاه صنعتی شرق کشور در تربت حیدریه با حضور سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بهره‌برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد،یکی از مدرنترین و مجهزترین واحد پرورش مرغ گوشتی  و  مدرنترین کشتارگاه صنعتی شرق کشور امروز با حضور سید محمد آقامیری، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در تربت حیدریه به بهره برداری رسید.

رئیس هیئت مدیره گروه گهرماکیان ایرانیان گفت: واحد پرورش مرغ گوشتی  با ظرفیت ۱۵۰ هزار قطعه مرغ به مساحت ۱۰ هکتار و ۱۸ سالن و سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومانی ساخته  شده است.

احمد سلحشورافزود: بخش نخست این واحد تولیدی با ۶ سالن و ظرفیت ۵۰ هزارقطعه مرغ گوشتی مادر امروز به بهره برداری رسید و  بخش دوم آن  با ۹۵ درصد پیشرفت دارد و آماده بهره‌برداری است .

وی گفت: ظرفیت هر کدام از سالن‌های پرورش مرغ،  ۸هزار و ۵۰۰ قطعه  است  و همه مراحل در این سالنها از  توزیع دان و  آب تا  جمع آوری کود به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

این مسئول همچنین گفت: دامپزشک در همه مراحل تولید بر کیفیت تولید و بسته بندی نظارت دارد.

بهره برداری از مدرنترین کشتارگاه صنعتی شرق کشور 

مدیر عامل کشتارگاه صنعتی تربت حیدریه هم گفت: این کشتارگاه در زمینی به مساحت ۲هکتار و زیربنا ۲۰هزار متر مربع با سرمایه گذاری ۵۱میلیارد و۸۰۰میلیو تومان با اعتبارات دولتی و بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

محمد روحانی نژاد افزود:  در این کشتارگاه روزانه هزار راس دام سبک و ۱۰۰ راس دام سنگین ذبح و ۵هزار و ۲۵۰تن گوشت قرمز تولید می‌شود.

وی گفت: این کشتارگاه شامل سالن بسته بندی برای تهیه و توزیع بهینه گوشت با رعایت اصول بهداشتی برابر با استانداردهای جهانی ساخته شده است.

مدیرعامل کشتارگاه نعیم رضوان  افزود: گوشت تولیدی این کشتارگاه  علاوه بر توزیع در تربت حیدریه به مرکز استان و شهرهای همجوار و استانهای شمالی ، تهران و کرمان عرضه می‌شود.

محمد روحانی نژاد افزود:  این کشتارگاه شامل ۹سردخانه و پیش سرد است و روزانه  تا هزار و ۲۵۰ راس دام سبک و ۲۵۰راس دام سنگین در آن  نگهداری شود.

وی گفت: در بخش‌ بسته بندی سالانه ۳۳۰تن گوشت قرمز، ۱۷۵تن آلایش خوراکی،۸۸ تن آلایش غیر خوراکی

از ظرفیت های پیش بینی شده در این مجموعه است.

مدیر عامل کشتارگاه صنعتی تربت حیدریه  گفت:  در این مجموعه ۵۰نفر بطور مستقیم و ۱۵۰نفر بطور غیرمستقیم مشغول به فعالیت شده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=1594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری