• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

برگزاری نشست ناظران مشاور در اجرای طرحهای شرکت گاز خراسان رضوی

  • کد خبر : 1588
  • 25 اردیبهشت 1402 - 5:31
برگزاری نشست ناظران مشاور در اجرای طرحهای شرکت گاز خراسان رضوی
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از برگزاری نشست ناظران مشاور در اجرای طرحهای این شرکت خبر داد و افزود: تمام مولفه‌های کیفیت، زمان، هزینه و بهره‌وری با رعایت الزامات ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، محیط زیست و سلامت اداری باید در اجرای طرحهای گازرسانی منظورشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد

 حسن افتخاری در نشست ناظران مشاور در اجرای طرحها که با حضور ۱۳۰ نفر از عوامل نظارت در پروژه‌های گازرسانی در محل سالن همایش‌های خیام اداره مرکزی مشهد برگزار شد اظهار کرد: شرکت گاز خراسان رضوی با توجه به دانش و تخصص خبرگان داخلی مجموعه، سطح بالایی از کیفیت و ایمنی مطابق با برنامه زمانبندی را در اجرای پروژه ها انتظار دارد.

وی با اشاره به اهمیت و اولویت HSE در انجام پروژه ها گفت: هیچ پروژه‌ای آنقدر مهم نیست که بدون رعایت نکات ایمنی و یا به بهای صدمه جانی به افراد اجرا شود. در مقابل خط قرمز سازمان محکم و هوشمند ایستادگی کنید.

افتخاری با بیان این مطلب که شرکت گاز خراسان رضوی تاکید بسیاری بر رعایت موضوع سلامت اداری دارد افزود: حفظ سلامت اداری در هر رده‌ای از فعالیت‌های سازمان لازم‌الاجراست و تخطی از آن در هیچ شرایطی قابل پذیرش نیست.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با بیان این مطلب که هنر دستگاه نظارت پیشبرد هوشمندانه پروژه ها با رعایت اصول مدیریت پروژه، مقررات و استانداردها است، گفت: تمام مولفه‌های کیفیت، زمان، هزینه و بهره‌وری با رعایت الزامات ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، محیط زیست و سلامت اداری در اجرای طرحهای گازرسانی  بایستی در نظر گرفته شود.

افتخاری از تلاش‌های انجام شده در راستای اجرای پروژه‌ها طبق برنامه زمانبندی و با رعایت استاندارها تشکر و قدردانی کرد و افزود: همه باید با مسئولیت‌پذیری نسبت به انجام وظایف خود اقدام کنند.

در ادامه‌ی این نشست مدیرمهندسی و اجرای طرحها و روسای امور HSE، حراست و اجرای طرحهای شرکت گاز خراسان رضوی به بیان اولویتها  در حوزه نظارت پرداختند.

در پایان این نشست، بیانیه نشست ناظران مشاور در اجرای طرحهای شرکت گاز خراسان رضوی با محوریت تحقق مولفه‌های کیفیت، زمان، هزینه و بهره‌وری با رعایت الزامات ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، محیط زیست  (HSE)  و سلامت اداری؛ رویکردی پایدار و جامع در اجرای طرحهای گازرسانی قرائت شد.

گفتگوی بی‌واسطه ناظران مشاور با مدیران ارشد شرکت گاز خراسان رضوی  از دیگر برنامه‌های این همایش بود. 

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=1588

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری