• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

روابط ایران و ازبکستان در حال توسعه است

  • کد خبر : 1514
  • 17 اردیبهشت 1402 - 13:33
روابط ایران و ازبکستان در حال توسعه است
رئیس مجلس قانون‌گذاری ازبکستان درسفر به مشهد گفت: در سال‌های اخیر روابط ۲ کشور ایران و ازبکستان در حال توسعه است و امیدوار هستیم در آینده نیز این روابط گسترش یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد، نورالدین جان اسماعیل اف در دیدار با استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: گردشگری و روابط اقتصادی مکمل هم هستند و حضور گردشگران منجر به توسعه اقتصادی و همچنین حضور اقتصادی نیز منجر به افزایش گردشگر بین ۲ کشور ازبکستان و ایران خواهد شد.

رئیس مجلس ازبکستان افزود: در سال‌های اخیر روابط ۲ کشور ایران و ازبکستان در حال توسعه است و امیدوار هستیم در آینده نیز این روابط گسترش یابد.

وی ادامه داد: دولت‌های ازبکستان و ایران برنامه‌های همکاری در دست اقدام دارند و بر همین اساس همکاری و تماس بین وزارتخانه‌ها و فعالان اقتصادی منجر به اقدام و ارتباط بیشتر ۲ کشور می‌شود و حوزه‌های پارلمانی و از جمله گروه دوستی پارلمان‌های ۲ کشور در این موضوع نقش بسیار مهمی دارد.

اسماعیل اف با اشاره به این که روابط اقتصادی این کشور و ایران نیاز به گسترش بسیار دارد گفت: امید است روابط اقتصادی و تجاری ۲ کشور در سطح مناسبی قرار گیرد و سفر رئیس جمهور کشور ازبکستان در آینده نزدیک به ایران منجر به امضای اسنادی شود تا اقتصاد ۲ کشور توسعه بسیاری پیدا کند.

رئیس مجلس ازبکستان افزود: با سفر به استان‌های اصفهان و خراسان رضوی، توانستم با توانمندی‌های دیگر ایران آشنا شوم تا تصویر کامل‌تری از این کشور برای ما شکل گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=1514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری