• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

توسعه فعالیت ذوب آهن اصفهان در منطقه سنگان

  • کد خبر : 1508
  • 16 اردیبهشت 1402 - 9:34
توسعه فعالیت ذوب آهن اصفهان در منطقه سنگان
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت : این مجتمع عظیم صنعتی به عنوان یک صنعت ملی در منطقه سنگان حاضر شده است و تلاش می کند در این منطقه هاب تامین مواد اولیه خود را ایجاد کند.
به گزارش پایگاه خبری پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد ، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در دیدار با امیر رضا رجبی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار داشت: در راستای حضور فعال و قدرتمند ذوب آهن اصفهان در منطقه سنگان، ساختار بخش معدنی این مجتمع عظیم صنعتی تقویت می شود و نتیجه آن تامین پایدار برای تولید پایدار خواهد بود.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت : برای تامین پایدار باید فرهنگ معدنی را دوباره در این مجتمع عظیم صنعتی که مادر صنعت فولاد کشور است مجددا احیا کنیم.
وی افزود: ذوب آهن اصفهان دستیابی به تولید کامل و رسیدن به ظرفیت اسمی را هدف قرار داده است و لذا تولید محصولات ارزش افزا  در سال جاری اولویت اصلی این مجتمع عظیم صنعتی می‌باشد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز با بیان اینکه از سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت می کنیم گفت : ذوب آهن اصفهان یک شرکت ملی و توانمند است که در حوزه معدن نیز از سابقه بسیاری برخوردار می باشد لذا می تواند فعالیت خود را در منطقه سنگان توسعه دهد.
.
لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=1508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری