• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی

  • کد خبر : 1498
  • 14 اردیبهشت 1402 - 4:17
برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی
اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با تشریح برنامه های این بنیاد در سال جاری گفت: اجرای پویش بوسه بر مزار شهید غیرت یکی از برنامه ها است که کاروان های خودرویی از سراسر استان به سمت سبزوار راه خواهند افتاد و استانهای سمنان و تهران هم در این پویش با کاروانهای خودرویی شرکت می کنند.
حجت‌ الاسلام حسن زاده افزود: جشنواره فیلم و فیلمنامه ایثار نیز از ۲۹ اردیبهشت تا ۴ خرداد در مشهد برگزار می شود که بیش از هزار اثر به دبیرخانه ارسال شده و ۱۱۷ اثر آن، با موضوع عفاف و حجاب است.
وی ادامه داد: پیگیری برای فیلم سینمایی شهید نواب صفوی انجام و ساخت این فیلم آغاز شده است.
رییس بنیاد شهید استان با بیان اینکه امسال از حدود ۵ هزار ثبت خاطرات خانواده شهدا رونمایی خواهد شد، بیان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که به دنبال آن هستیم، ایجاد دسترسی به اسناد شهدا برای عموم، نخبگان و علاقه مندان است.

مسئول دبیرخانه مرکزی کنگره های شهدای استان خراسان رضوی هم گفت: یکی از برنامه های ما شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با پنجاه عنوان کتاب در محوریت دفاع مقدس جزو تولیدات دو سال اخیر است.
علی مددی افزود: اردیبهشت‌ ماه از اولین کتاب تقریظ شده رهبر معظم انقلاب در موضوع جبهه مقاومت با چاپ بیست هزار جلد رونمایی خواهد شد.
او ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای پرواز، تجلیل از ۳۰ فرمانده گردان دفاع مقدس با عنوان قهرمانان خط شکن و بازسازی عملیات بیت المقدس در سبزوار از جمله برنامه های کنگره شهدای استان است.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=1498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری