• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

شهادت آمر به معروف سبزواری احراز شد

  • کد خبر : 1469
  • 11 اردیبهشت 1402 - 6:18
شهادت آمر به معروف سبزواری احراز شد
شورای تامین شهرستان سبزوار و شورای تامین استان خراسان رضوی شهادت "حمیدرضا الداغی"، آمر به معروف و ناهی از منکر سبزواری را احراز کرد.

پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد :مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت:شهادت این جوان خوش غیرت در عرصه امر به معروف و نهی از منکر و حفاظت از ناموس تایید شده و تهران نیز شهادت وی را به صورت شفاهی تایید کرده است با این حال زیرپوشش بنیاد شهید قرار گرفتن خانواده این شهید بزرگوار طبق روند اداری در حال پیگیری است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی حسن زاده نامقی افزود: خراسان رضوی ۱۴ شهید امر به معروف تقدیم اسلام کرده است که حمیدرضا الداغی پانزدهمین شهید در این خصوص محسوب می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: با رشادت و شهادت این جوان با غیرت سبزواری هم اکنون پویشی در فضای مجازی و حقیقی با عنوان و هشتک “شهید خوش غیرت” در حال انتشار بوده و مورد توجه جوانان قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده نامقی افزود:  آئین تشییع شهید الداغی با حضور مردم شهید پرور وقدرشناس مشهد از مهدیه خیابان امام رضا(ع) تا حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

شهید حمیدرضا الداغی، جمعه شب هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان های سبزوار برای ۲ دختر جوان مزاحمت ایجاد کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که توسط مهاجمان شرور از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=1469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری