• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

پیش بینی حضور بیش از ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در اردوی راهیان نور

  • کد خبر : 1416
  • 04 اردیبهشت 1402 - 18:44
پیش بینی حضور بیش از ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر در اردوی راهیان نور
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور پیش‌ بینی کرد امسال بیش از پنج میلیون و پانصد هزار زائر از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس بازدید کنند.

پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد : فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور گفت: سال گذشته بیش از ۵ میلیون زائر در اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی حضور پیدا کردند و سال ۱۴۰۰ هم با وجود شیوع کرونا بیش از ۲ میلیون نفر در این اردوها حضور داشتند و پیش‌ بینی می‌ کنیم امسال بیش از ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر راهیان نور داشته باشیم.
سردار سید قاسم قریشی در ارتباط ویدئوکنفرانسی افزود: امسال برنامه های راهیان نور با حضور چند هزار نفری زائران در منطقه بازی دراز از ۱۴ اردیبهشت آغاز می شود و فرماندهان راهیان نور استان‌ ها برای هماهنگی در اعزام و پذیرش زائران مناطق جنگی برای ارائه خدمات بهتر در اسکان راهیان نور، ارائه خدمات فرهنگی و نیز ارائه سایر خدمات گرد هم آمده‌ اند.
سردار قریشی با اشاره به امکانات استان خوزستان برای اسکان زوار راهیان نور بیان کرد: در استان خوزستان حدود ۱۵۰ هزار تخت در اردوگاه‌ های این استان مستقر است، همچنین بیش از ۵۰ یادمان هم وجود دارد که باید برای پذیرش زائران آماده شوند.
وی با اشاره به حضور همه اقشار در اردوهای راهیان نور خاطرنشان کرد: راهیان نور دانش‌ آموزی و دانشجویی هم مدتی است شروع شده و بیشترین اعزام به این گروه سنی اختصاص دارد.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور افزود: سال گذشته، خانواده‌ ها با خودروهای شخصی در اردوهای راهیان نور حضور پیدا کردند و امسال نیز با توجه به ثبت‌ نام‌ های انجام شده، پیش‌ بینی می کنیم شاهد تعداد بیشتری از خانواده‌ ها نسبت به پارسال باشیم.
سردار افراسیابی جانشین سپاه امام رضا (ع) هم در این جلسه گفت: در خراسان رضوی سال گذشته بیش از ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی اعزام شدند که بیشترین این افراد دانشجویان و دانش آموزان بودند.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=1416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری