به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد “محمدعلی شریفی با اعلام این خبر گفت: در سهماهه نخست سال ۱۴۰۴، با تلاش همکاران در ادارات مناطق مشهد، توانستیم اقدامات قابل توجهی در حوزه خدماترسانی، ایمنی و پاسخگویی به مشترکین انجام دهیم. در این مدت، ۸۲۶۶ مورد اشتراکپذیری جزء و سه مورد اشتراکپذیری عمده انجام شد. همچنین موفق به نصب ۱۰ هزار و ۶۱۱ دستگاه کنتور و ۸۱۷ علمک جدید شدیم.
وی افزود: در حوزه دفاتر مشترکین نیز ۹۵ هزار و ۱۳۲ خدمت به مشترکین ارائه شده و ۱۳۶ مورد جابجایی یا نصب مجدد علمک صورت گرفته است. این اقدامات با هدف افزایش رضایتمندی و تسهیل خدمات به شهروندان مشهدی انجام شده است.
شریفی ادامه داد: در واحد امداد متمرکز، طی سهماهه نخست امسال بیش از ۱۰ هزار بازدید ایمنی از ایستگاههای تقلیل فشار (T.B.S و C.G.S)، حوضچهها و شیرهای شبکه بهمنظور اطمینان از پایداری جریان گاز انجام شده است. علاوه بر آن، ۶۳ هزار و ۸۰۸ مورد خدمت شامل سرویسدهی و وصل گاز به مشترکین در مناطق با قطعی گاز ناشی از تعمیرات، صدور دستورکارهای تعمیراتی و انجام فعالیتهای کشیک روزانه از طریق سامانه سورین انجام شده است.
وی با اشاره به اقدامات مناسبتی این واحد هم گفت: در ایام خاص و مناسبتهای مذهبی، بهویژه نوروز ۱۴۰۴، استقرار خودروهای سیار امدادی در محلهای تعیینشده بهصورت منظم انجام شد تا در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی نیازهای اضطراری زائران و مجاوران بارگاه رضوی باشیم.
رئیس بهرهبرداری گاز مرکز استان همچنین در خصوص عملکرد مرکز پیام اظهار کرد: در سه ماهه اول امسال، بهطور میانگین روزانه ۵۴۵ تماس از سوی مشترکین پاسخ داده شده و بر اساس نوع درخواست، راهنمایی تلفنی یا اعزام سیار به محل صورت گرفته است. تعداد کل تماسهای پاسخدادهشده در بهار امسال نیز به ۵۰ هزار مورد رسیده است.
شریفی تأکید کرد: با توجه به تعداد یک میلیون و ۴۵۰ هزار مشترک گاز در سطح شهرستان مشهد، تلاش داریم با بهروزرسانی تجهیزات، گسترش زیرساختها و پاسخگویی دقیقتر، خدمات گازرسانی را در سطحی ایمن و مطابق با استانداردهای روز حفظ کنیم.




















