• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

دعوت آیت الله علم ‎الهدی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

  • کد خبر : 1356
  • 24 فروردین 1402 - 23:16
دعوت آیت الله علم ‎الهدی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، از عموم زائران و مجاوران امام هشتم برای حضور پرشور در این آیین عبادی سیاسی دعوت کردند.

پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد : متن پیام آیت الله سید احمد علم الهدی به این شرح است:
«وَقَضَیْنَا إِلَىٰ بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا کَبِیرًا»
جریان حرکت مجاهدانه و مردمی ملت ایران دوشادوش همه ملت‌های آزاده جهان برای دفاع از آرمان قدس شریف، نشانه ایستادگی ما در خط عبودیت ذات اقدس پروردگار است. اظهار بندگی ما در شب‌های قدر به محضر عنایت پروردگار عالم ارائه شده و شاهد زنده آن شرکت در راهپیمایی روز قدس و اظهار آمادگی در برابر صهیونیسم دون به‌عنوان سرسخت‌ترین دشمنان خدا خواهد بود.
اینجانب از همه شما برادران و خواهرانی که در شب‌های قدر احیا گرفتید و قرآن خدا را بر سر گذاشتید، دعوت می‌کنم که یک‌بار دیگر نشان دهید تا در راه مبارزه با دشمنان نابکار دین خدا و پیامبر (ص) ایستاده‌اید و به مجاهدت علیه این جنایتکاران ادامه می‌دهید. این مصداق عبودیت الهی است که جبهه حق در برابر صهیونیسم جهانی که تجلی جبهه باطل در عصر حاضر است، ایستادگی کند.
از خداوند متعال می‌خواهم که ملت مقاوم ما همچنان اخلاص خود را ثابت کند و در احیای آرمان فلسطین تا فروپاشی رژیم کودک کش صهیونیستی کوتاهی نداشته باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=1356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری