• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

پیام مدیرعامل شرکت فولاد سنگان به مناسبت اعیاد شعبانیه

  • کد خبر : 1183
  • 05 اسفند 1401 - 10:56
پیام مدیرعامل شرکت فولاد سنگان به مناسبت اعیاد شعبانیه
همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، دکتر امرایی مدیرعامل فولاد سنگان در پیامی این اعیاد را تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری افق سناباد: متن پیام به شرح ذیل است…

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه مبارک شعبان مقدمه و باب ورود به ماه پر فضیلت رمضان المبارک است. اما شعبان خود گنجینه ای از فضائل و ایام مبارکی است که هر روزش، سرشار از بخشش و رحمت است. به تواتر آمده است که خداوند متعال به هر مناسبتی، لطف و نعمات بی پایانش را بر بندگانش ارزانی می دارد و اعیاد شعبانیه بهانه ای برای نزول الطاف بی مثال خداوند متعال است.

چه موهبتی بالاتر از آن که ولادت سید جوانان اهل بهشت و قمر بنی هاشم در ماه شعبان باشد و چه نعمتی بالاتر از مولودی که پدر علی (ع) باشد و مادر فاطمه(س) پاره تن پیامبر اکرم(ص). با تولد دردانه اهل بیت و پیامبر اسلام، این پاسدار حریم و حرمت اولیاء و اوصیا، خداوند متعال درهای رحمتش را بر روی بندگانش گشود و جهان غرق نور و سرور شد.

اما تقدیر عباس (ع)، بَاب ٱلْحُسَیْن، بَاب ٱلْحَوَائِج، قُوَّة ٱلْحُسَیْن را خداوند متعال چنین مقرر گرداند که در شعبان المعظم، ماه ابا عبدالله، زاده شود تا این بزرگترین جانباز تاریخ بشر و مظهر فداکاری و وفاداری و رشادت و الگوی رادمردی، همراه و همگام و یاور حسین (ع) باشد. جشن میلاد این دو مظهر شجاعت و کرامت و رادمردی، با ولادت حضرت سجاد( ع) کامل شد تا تولد کودکی که یادآور نام علی بود و خود سَیِّدُالْعابِدین، زَیْنُ‌الصّالِحین و سید الساجدین است، برگی زرین از دفتر پر فضیلت شعبان باشد.

ایام مبارک شعبانیه و گرامیداشت مقام پاسدار و جانباز را خدمت همه همکاران عزیز و خانواده های محترمشان و ملت شریف و مومن ایران، تبریک عرض می نمایم و برای همه عزیزان در این ایام پر خیر برکت، سلامتی، شادکامی و الطاف الهی را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

علی امرایی

مدیرعامل فولاد سنگان خراسان

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=1183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری