• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

تصفیه بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت قبل

  • کد خبر : 1039
  • 28 آذر 1401 - 14:57
تصفیه بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت قبل
تصفیه بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت قبل/ یک اقصاددان کشور گفت:دولت فعلی تاکنون بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت قبل را تصفیه کرده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد ،دکتر سید امین طباطبایی روز دوشنبه در نشست بسیج‌ دانشجویی‌ دانشکده‌ حقوق‌ و علوم سیاسی دانشگاه فردوسی در مشهد افزود: بعد از خروج آمریکا از برجام، وضعیت اقتصادی و بدهی بسیاری برای دولت شکل گرفت و تاکنون دولت فعلی بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت قبل را تصفیه کرده است.

وی گفت: بی شک افزایش حقوق کارگران با همکاری دولت سیزدهم موجب کاهش فاصله طبقاتی شده است.

این اقتصاددان کشور افزود: همچنین افزایش بیمه تامین اجتماعی و گسترش چتر آن برای بیمه زنان سرپرست خانوار و دانشجویان از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم است.

دکتر سید امین طباطبایی گفت: کارنامه اقتصادی دولت سیزدهم باید به صورت متمرکز بررسی شود، در حالیکه تاکنون کارنامه اقتصادی دولت سیزدهم به صورت پراکنده بیان شده است و حتی دولت نیز کارنامه متمرکز خود را هنوز ارائه نداده است تا موافقان و مخالفان در خصوص آن گفتگو بکنند..

او افزود: کشورهای حریف به دنبال عدم پیشرفت ایران هستند و ما می‌توانیم در ارتباط با کشورهای رقیب به سمت بازی برد-برد حرکت کنیم و در ارتباط با کشورهای رفیق و با برنامه ریزی بلند مدت و دنبال کردن سیاست های دولت، امکان پیشرفت دو کشور را فراهم آوریم.

اقتصاددان کشورمان گفت: ورود اولین قطار باری از چین به ایران و احیای مسیر جاده ابریشم از مهمترین اقدامات اقتصادی است که روی کشور ما تاثیر دارد و می‌تواند به ارزآوری کشور کمک کند و این در حالی است که آمریکا به دنبال ایجاد تنش در کشورهای منطقه برای مقابله با ایران و چین است.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=1039

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری