• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024

برگزاری همایش اقتدار در سایه امنیت با حضور جمعی از روحانیون مشهدی

  • کد خبر : 1003
  • 20 آذر 1401 - 13:22
برگزاری همایش اقتدار در سایه امنیت با حضور جمعی از روحانیون مشهدی
برگزاری همایش اقتدار در سایه امنیت با حضور جمعی از روحانیون مشهدی همایش اقتدار در سایه امنیت با حضور جمعی از طلاب و روحانیون در مدرسه علمیه‌ی عالی نواب مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی افق سناباد.  مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در این همایش با بیان اینکه از نظر آمریکایی هابرگزاری همایش اقتدار در سایه امنیت با حضور جمعی از طلاب و روحانیان مشهدی قدرت ایران در دهه پنجم افزایش بیشتری خواهد یافت گفت: انقلاب اسلامی نه سلطه گر و نه سلطه پذیر است و دشمنان می‌خواستند تا در برابر گسترش تفکر و اندیشه انقلاب در منطقه بایستند، اما امروز گفته اند که ایران از منطقه هم عبور کرده و تبدیل به بازیگر جهانی شده است.
حجت الاسلام حسین طائب با اشاره به شکست نقشه آمریکایی‌ها در اغتشاشات افزود: دشمنان معتقدند انسجام داخلی سبب قوی شدن قدرت ایران شده و از هر توطئه‌ای ورود کرده اند در آن شکست خوردند.

وی گفت: آمریکایی‌ها در این نقشه شوم شکست خوردند، اما شکست به معنای تمام شدن نیست و آنها این دشمنی را با ما ادامه خواهند داد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: آنان اعتقاد دارند انسجام داخلی سبب قوی شدن قدرت ایران شده است و امیدشان این بود که حاکمیت دوگانه داخل ایران مسائل شان حل شود، اما امروز به شکست رسیدند.

لینک کوتاه : https://ofoghesanabad.ir/?p=1003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
1402 احیا سپاهان اراذل و اوباش استاندار خراسان‌رضوی افق سناباد امرایی اپال پارسیان سنگان ایمان یعقوبی برخورد قاطع باهنجار شکنان و مروجان فساد اخلاقی و طرح های بیگانگان در جامعه تصمیم نهایی دولت درباره قیمت بنزین تعداد پرونده‌های قانون هوای پاک ۱۷ جلد شده است تهران توان داخلی تیر دشمن در خراسان‌رضوی به سنگ خورد خام فروشی یک درصدی در بخش معدن خواف داوری رکورد سناریوهای احتمالی برای آینده بنزین چیست؟ | قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ سنگ آهن سنگان سیمیدکو شرکت معادن سنگ آهن احیاء سپاهان شهرستان خواف صنعت ضرورت جهاد تبیین در فضای مجازی علی امرایی فرماندار مشهد فرمانده انتظامی مشهد فوری از آموزش و پرورش در ۳۱ فروردین/ زمان توزیع کارت شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش فولاد سنگان مجید معصومی مدنی فر مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان خواف مشهد مقدس معدن نشست دادستان کل کشور با فعالان اقتصادی در مشهد نظام جمهوری اسلامی پایگاه خبری افق سناباد پروژه رمق گیری کنسانتره گل محمدی گندله یادداشت یعقوب‌علی نظری